Garantia produselor si serviciilor PDF Imprimare

Toate produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantie comerciala, termenul fiind specificat in detaliile produsului, precum si de garantia legala de conformitate de 2 ani, conform legislatiei in vigoare. (OUG 34/2004 - art 4, Legea nr 449/2003 - art 5-14).

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Certificatele de garantie sunt emise direct de producatori sau importatori, cu retele de service nationale.

In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Definitie:

Garantie comerciala – orice angajament din partea profesionistului sau a unui producator (denumit in continuare garantul) fata de consumator, in plus fata de obligatiile legale prevazute la art. 5-14 din Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia legala de conformitate, de a rambursa pretul platit sau de a inlocui, a repara sau a intretine produsele in orice mod, in cazul in care acestea nu corespund specificatiilor sau oricarei altei cerinte din declaratia privind garantia sau din publicitatea relevanta disponibila in momentul sau inaintea incheierii contractului, cerinta care nu este legata de conformitate

Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: OUG nr. 34/2014 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Perioada de garantie este mentionata in certificatul emis de producator / importator si incepe sa curga de la data inscrisa in factura de achizitie; de asemenea aceasta perioada este confirmata si de certificatul de garantie aferent facturii fiscale emis de SC Detleh SRL.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa, orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Conditii de acordare a garantiei

Instalarea sau punerea in functiune a produselor si echipamentelor de catre persoane sau firme neautorizate sau neagrementate, duc la pierderea garantiei.
In situatia in care clientul inregistreaza datorii la vanzator, interventia in garantie nu se face decat dupa achitarea debitelor restante.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente, copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie in original. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul acordarii garantiei:

produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc.

etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate

produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, etc.)

capacitatea echipamentului este necorelata cu sarcina termica a suprafetei deservite.

setari si instalari incorecte

surse de tensiune defecte

prize fara impamantare

patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor

interventia mecanica asupra produselor

conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor

Mentiuni

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.
Termenul maxim de solutionare al garantiei este de 15 zile conform art. 11(4) din legea 449/2003.
Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service.

 

Aveti nevoie de ajutor?

Echipa noastra este gata sa va ajute!

WhatsApp: 0721-213-645
Sunati la:   0785-886-686